Klacht: te hoge factuur

op 02 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Hallo ik heb op 5 augustus contact opgenomen met ziggo om een contract af te sluiten. Betreft horizon tv ingaande op 11 augustus 2016 met korting zou dit de eerste 3 maanden 34,95 kosten. Op 24 augustus heeft ziggo 32,37 afgeschreven van mijn rekening. Maand later krijg ik een factuur van 153,88. Contact opgenomen met Ziggo en uitleg gevraagd over de factuur kreeg te horen dat ze de korting niet hadden toegepast en dat dit niet meer terug te draaien is volgens Ziggo is dit mijn fout ik had mijn contract beter moeten bestuderen. Vind dit belachelijk dat ik als nieuwe klant zo word behandeld en heb Ziggo dan ook laten weten dit bedrag niet te betalen. Vriendelijke groeten Richard Loeve uit Eindhoven

Ik ben tevreden wanneer ziggo erkent dat de fout bij hun ligt en de korting van ,3 maanden alsnog toekent

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Richard-040