Klacht: te hoge afrekening

op 09 juli 2012 over NLE in de categorie Energieleveranciers

in januarie 20011 krijg ik een afrekening van meer dan 6400 euro na telefonich contact gehad te hebben zou dit aangepast worden ik heb inmiddels na 100 telefoontjes en meerdere afrekeningen van 1000 den euro´s ben ik nog steeds niks wijzer en heb nog steeds dus een grote rekening die niet klopt en een incasso buraeu achter me aan ik weet niet meer hoe ik dit nou op moet lossen

een normale afrekening

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 06 februari 2013 om 11:51 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl.

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NLE beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door i.oversteeg@hotmail.com