Klacht: te gemeen om er aandacht aan te besteden

mandy3 op 04 januari 2020 over SamenChristen in de categorie Datingsites

beschuldigingen van hier tot daar

nooit meer

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar SamenChristen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door SamenChristen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat SamenChristen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SamenChristen

Heeft op 04 januari 2020 om 13:58 geantwoord

Beste Mandy, we vinden het heel jammer dat je je steeds (volledig onterecht) aangevallen voelt door zowel ons als de singles die je op SamenChristen hebt ontmoet. Veel mensen op SamenChristen, inclusief de redactie, zijn erg betrokken met je, zijn geduldig, hebben het beste met je voor, en proberen de hulp te regelen die je nodig hebt. Maar het roepen van de ergste beledigingen en verwensingen naar onze singles, dat kunnen wij simpelweg niet toestaan. Omdat we begrip hebben voor je moeilijke situatie, zijn we al erg lang met je in gesprek over je gedrag. Maar helaas verandert er niets. We denken daarom dat jouw SamenChristen-lidmaatschap niet langer gezond en verantwoord is. We wensen je het allerbeste, en mocht je ons nodig hebben, dan kun je ons altijd mailen.

Reactie van de melder van de klacht mandy3

1 jaar geleden - overigens ik heb 1 botsing met iemand gehad met wie ik nu al weer een jaar een zeer goed contact heb..er zijn andere redenen waarom ik er uitgegooid wordt en dat is duidelijk jullie evangelische geloof...en ik een andere mening heb..

mandy3

Heeft op 04 januari 2020 om 23:09 geantwoord

een trigger om iemand nog kwader te maken,,

Alle klachten die gemeld zijn door mandy3