Klacht: Klacht over blokkeren van betaalde klant “Samen Christen”.

op 27 april 2017 over SamenChristen in de categorie Datingsites

Hi ja ik ben ook zeer ontevreden over “de redactie” van samen Christen.

Ik was netjes gewaarschuwd toen ik iemand tot 2x toe ook verwees kijk een op mijn fb (Facebook)

Dat staat achteraf gezien ook in de spelregels / voorwaarden.

De eigenaar van de site blokkeerde mij vervolgens en later mocht ik weer terug komen.
Nou dat was fijn want ik had al hele interessante en persoonlijke gesprekken.

Geef ik vervolgens mijn echte voor en achternaam wordt ik weer geblokkeerd..
Ook dat mocht blijkbaar niet en de vrouw waar ik mee sprak wilde mij liever face to face ontmoeten dan dingen delen op de chat/mail.

Nou dat was blijkbaar voor C.A. De druppel om me weer te blokkeren.

Ik heb hem gezegd dat het erg ver gaat dit. Hij kan dus elk gesprek wat je daar schrijft lezen.

KUN je voorstellen ik had zeer persoonlijke dingen uit mijn verleden gedeeld en meneer leest vrolijk alle verhaaltjes mee, nou in ieder geval zeker die van mij. En dat klopt gewoon van geen kanten.

Ik zou zeggen let op wat je schrijft, lees de voorwaarden goed door voordat je er aan begint.
Want deze beheerder waar ik de naam dan maar niet voluit van zal spellen speelt een vies en dictatuur achting spelletje. Hij is de big boss….pfffff

En dan heb ik ook nog betaald, geld terug….no way. Klaar mee met heel deze site..

Als hij zijn voorwaarden verander. En dat hij geen persoonlijke mails meer kan lezen wat je aan je date schrijft..wet op de privacy

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SamenChristen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SamenChristen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SamenChristen

Heeft op 30 oktober 2017 om 12:29 geantwoord

Beste Richard,

Wat je schrijft is onjuist en onvolledig.

Meer dan welke datingsite dan ook zet SamenChristen zich in om een schone en veilige plek te creëren voor christelijke singles. Onze redactie heeft op basis van bijna 20 jaar ervaring algemene voorwaarden en veiligheidsregels opgesteld, die zeer duidelijk gecommuniceerd worden naar onze singles toe. Bijvoorbeeld, voordat je een andere single een mailtje stuurt, krijg je die duidelijk in beeld. Met je privacy gaan we zeer zorgvuldig om, en ook daar zijn we erg transparant over in ons privacybeleid.

Ik wil je er verder op wijzen dat je akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden, toen je je inschreef. Onze veiligheidsregels en ons privacybeleid zijn integraal onderdeel van onze algemene voorwaarden.

Eén van onze veiligheidsregels is dat het niet is toegestaan om te snel buiten de site om contact te leggen. Jij wilde al echter binnen een dag dames toevoegen op je Facebook. Twee keer heb je van ons een waarschuwing ontvangen, en hebben we je op onze veiligheidsregels gewezen: \\\"Leer elkaar eerst via SamenChristen kennen — wacht minimaal een week voordat je contactgegevens (zoals telefoonnummer, e-mailadres, Facebook of WhatsApp) uitwisselt, of elkaar in het echt ontmoet.\\\" In de laatste waarschuwing stond dat je account zou worden geblokkeerd als je door zou gaan met het overtreden van de regels.

Toen jij de regels (en onze waarschuwingen) bleef negeren, hebben we je account medio april geblokkeerd.

Maar daar bleef het niet bij.

Je mailde ons dat je heel erg graag een nieuwe kans wilde, want je vond SamenChristen zo’n fijne en duidelijke site. We besloten daarop bij uitzondering om je account weer te activeren.

Onze verbazing en teleurstelling was dan ook groot toen je twee dagen later een afspraakje probeerde te maken met R., een dame waarmee je slechts een dag eerder voor het eerst contact had. We hadden toen helaas geen andere keus dan je account permanent te blokkeren.

Voordat je vervolgens een klacht opende op deze website, hebben we (tweede helft april) uitvoerig per mail contact gehad, waarin we je het bovenstaande andermaal hebben proberen uit te leggen.

Trouwens, het lijkt erop dat je SamenChristen nog steeds een fijne en duidelijke site vindt, want afgelopen zomer probeerde je om onder een andere naam opnieuw lid te worden :-)

Vriendelijke groet van de redactie

Alle klachten die gemeld zijn door Anymous