Klacht: Klacht over blokkeren van betaalde klant “Samen Christen”.

op 27 april 2017 over SamenChristen in de categorie Datingsites

Hi ja ik ben ook zeer ontevreden over “de redactie” van samen Christen.

Ik was netjes gewaarschuwd toen ik iemand tot 2x toe ook verwees kijk een op mijn fb (Facebook)

Dat staat achteraf gezien ook in de spelregels / voorwaarden.

De eigenaar van de site blokkeerde mij vervolgens en later mocht ik weer terug komen.
Nou dat was fijn want ik had al hele interessante en persoonlijke gesprekken.

Geef ik vervolgens mijn echte voor en achternaam wordt ik weer geblokkeerd..
Ook dat mocht blijkbaar niet en de vrouw waar ik mee sprak wilde mij liever face to face ontmoeten dan dingen delen op de chat/mail.

Nou dat was blijkbaar voor C.A. De druppel om me weer te blokkeren.

Ik heb hem gezegd dat het erg ver gaat dit. Hij kan dus elk gesprek wat je daar schrijft lezen.

KUN je voorstellen ik had zeer persoonlijke dingen uit mijn verleden gedeeld en meneer leest vrolijk alle verhaaltjes mee, nou in ieder geval zeker die van mij. En dat klopt gewoon van geen kanten.

Ik zou zeggen let op wat je schrijft, lees de voorwaarden goed door voordat je er aan begint.
Want deze beheerder waar ik de naam dan maar niet voluit van zal spellen speelt een vies en dictatuur achting spelletje. Hij is de big boss….pfffff

En dan heb ik ook nog betaald, geld terug….no way. Klaar mee met heel deze site..

Als hij zijn voorwaarden verander. En dat hij geen persoonlijke mails meer kan lezen wat je aan je date schrijft..wet op de privacy

Alle klachten die gemeld zijn door Anymous