Klacht: Te drukke trein Kerkrade-Sittard

op 20 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De trein op het traject Kerkrade- Sittard is ’s morgens (spitsuren) veel te vol. In Kerkrade (beginstation) zit de trein al vol. Ook duurt het instappen van de passagiers veel te lang. De aansluiting met de intercityintercity wordt daardoor gemist.

‘smorgens is er een veel te kleine trein en in de middag, wanneer het helemaal niet druk is, is er een veel grotere trein.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als er 's morgens een grotere trein tijdens de spitsuren rijd. Vooral 's morgens.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 september 2017 om 21:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Stella Merx,

Spijtig om te lezen dat de trein in de ochtend tijdens de spits te vol zit waardoor overstappen worden gemist. Begrijpelijk dat je dit niet prettig vindt.

Tijdens de ochtend- en middagspits is het op alle trajecten erg druk. Hier zijn we ons zeker van bewust en we zetten dan ook al het beschikbare materieel in. Je klacht heb ik doorgegeven aan de desbetreffende afdeling zodat er gekeken kan worden naar de planning.

Excuses voor het ervaren ongemak! Hopelijk ervaar je snel verbetering.
Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Stella Merx