Klacht: te drukke bus

op 29 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 september 2017 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Heleen14,

Niet leuk om te lezen dat de bussen zo vol zitten. Ik begrijp dat je daar van baalt. Daarom heb ik deze klacht intern doorgestuurd naar de betreffende regio zodat het ten behoeve van de materieelinzet van lijn 23 meegenomen kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Heleen14