Klacht: te commercieel

op 17 februari 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Voor het eerst hoortoestellen via Specsavers. Veel weerstand en schaamte en ook veel moeite om apparaat te dragen. Duidelijk aangegeven dat ik ADHD heb en meer tijd nodig heb.
Het moet allemaal snel, het liefst de apparaten de hele dag in terwijl ik geen natuurlijke filter heb om alle nieuwe bijgeluiden te horen en niet overprikkeld te raken. Nee ik wist sinds januari dat ik ze zou moeten dragen. Wellicht niet zo bedoeld maar deze audicien had een houding van “niet zeuren, in die apparaten en door naar de volgende klant want extra tijd kost geld”

Meer begrip en een meer sociale houding

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 19 februari 2018 om 11:09 geantwoord

Goedemorgen mevrouw Tomlow,

Hartelijk dank voor uw opmerking, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Graag vernemen wij welke winkel dit betreft zodat wij hier lering uit kunnen trekken. U kunt dit mailen tesamen met uw opmerking naar nl.service@specsavers.com

Excuses voor het ongemak en wij vernemen graag van u.

Roos Jansen
Klantenservice Specsavers

Heeft op 19 februari 2018 om 18:38 geantwoord

Het betreft de vestiging Den Haag

Bericht van Specsavers

7 maanden geleden - Goedendag, Graag vernemen wij welke winkel in Den Haag aangezien wij er 3 hebben. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door lsyahoo