Klacht: Taxi te laat

op 12 september 2016 over Bios Groep in de categorie Taxibedrijven

Taxi-rit voor vandaag 12-09-2016 zou om 14.30 uur bij verzorgingstehuis Noorderbrug te Groningen moeten komen i..v.m. bezoek Martiniziekenhuis om 15.15 uur hooguit 10 minuten afstand van het verzorgingstehuis.
Taxi kwam echter om 15.25 uur aan bij Noorderbrug, veel te laat, hierdoor moest het bezoek aan het ziekenhuis helaas worden geannuleerd en een nieuwe afspraak worden gemaakt.
Deze klacht doe ik uit naam van mijn zus,zwaar MS patiënt en absoluut niet lang kan zitten.
Heb contact gezocht met uw instelling tijdens het wachten , kreeg enkel de mededeling dat het heel erg druk was en onze rit ook nog niet ingepland stond. Dit vond ik wel heel bijzonder en was zeer verontwaardigd.
Doe u nog de mededeling dat ik zeker op de hoogte ben van het feit dat er een kwartier voor of na de afspraak gewacht kan worden op een taxi.

Hoogachtend,

E.Meulman,
Marnelaan 23
9727DS Groningen

Dit alles uit naam van mijn zus
Mw.G.A.H.Meulman
Laan Corpus den Hoorn 110/317
9728JR Groningen

Taxi rit beter inplannen en misschien te weinig personeel !!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bios Groep

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bios Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door koosmeulman@gmail.com