Klacht: Taupe blijkt paars te zijn

op 06 mei 2016 over Flexa in de categorie Producten

Flexa expert muurverf kleur taupe (FE 204) mat 2,5 liter aangeschaft en aangebracht. Tijdens het schilderen vond ik al vrij paars uitslaan. Na de eerste laag grondig te hebben aangebracht dacht dat het wellicht nog moest drogen. Dag later is t gewoon paars. Ik kan er niets anders van maken. Het pot verf had ik voor vd twijfel gegeven en toch nog een laag aangebracht; geen enkel verschil. Ik heb zelfs de buren naar binnen gevraagd om te vragen hoe zij deze kleur zouden definiëren; zonder vooraf te zeggen welke kleur het moest zijn, zeiden zij unaniem PAARS. Nu zit ik met n paarse gang. Afgrijselijk! Dit past niet bij mij nog mijn inrichting. Los van het feit dat de pot verf €40 kost, zal het opnieuw geschilderd moeten worden. Ik baal hier enorm van!

Als flexa een pot verf vergoedt waar daadwerkelijk een grijs bruinige tint in zit en er voor zorgt dat het opnieuw geschilderd wordt. Daarnaast is het raadzaam om tennaamstelling van de kleur op de pot aan te passen naar paars.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 26 mei 2016 om 08:05 geantwoord