Klacht: Tassimo

op 17 oktober 2016 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Na een derde poging (in ander half jaar 3 verschillende apparaten) met een nieuw koffiezetapparaat Tassimo vivy is het weer raak. Dit keer begon het weer met een vieze smaak die de koffie kreeg en nu komt er koffieprud en water aan alle kanten uit.
Inmiddels zit ik alweer 2 weken zonder koffie en mijn geld aan de koffiepads (cappuccino) ben ik verloren.

Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Ik verwacht dat dit snel opgelost kan worden. Tevreden over dit apparaat ben ik zeker niet!

Elke keer als ik contact heb met Bosch, krijg ik te horen dat ik het apparaat moet opsturen om er naar te laten kijken. Dit is toch bizar?!

Ik ben tevreden wanneer Bosch mij tegemoet komt in al die dagen wanneer ik zonder een kopje koffie heb gezeten. dan spreek ik over het afgelopen jaar. Heel vervelend!
Ik wil het liefst mijn geld terug van het apparaat en van de ongelofelijk vele pakken koffie die ik gekocht heb en elke keer niet heb kunnen opdrinken omdat het door het apparaat kapot gaan.
Ik heb het dan over Cappuccino, Latte Machiato voor tassimo.
Of ik wil een nieuw apparaat maar geen Tassimo!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fazaouagh