Klacht: tassen en jassen in trainingszaal

op 08 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

In de vestiging Osdorp is het schering en inslag dat heren hun rugzakken,sporttassen en jassen meenemen in de ruimte waar getraind wordt, dit geeft een onveilig gevoel, ze hebben niets nodig uit deze bagage, leggen deze tegen op en onder apparatuur terwijl er meer dan voldoende kluizen beschikbaar zijn en ook spullen in de kleedkamers kunnen worden gestald

ik ben tevreden wanneer mensen worden aangesproken op het ongewenste gedrag en er geen grote tassen meer worden neergezet tussen matjes, gewichten en apparaten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 11 juli 2016 om 14:40 geantwoord

Beste Karlien,

Bedankt voor jouw bericht.

Ik heb direct contact opgenomen hierover met mijn collega's op de club. Die geeft aan dat dit inderdaad wel eens gebeurd en zij de desbetreffende leden hierover aanspreken mits zij de leden erop betrappen. Verder doen zij hun uiterste best om hier verder op te letten. Jouw feedback wordt zeer gewaardeerd en mocht jij dit nogmaals zien gebeuren op de club, kan jij dit ook zeker aangeven bij mijn collega's.

Nathalie

Heeft op 13 juli 2016 om 14:50 geantwoord

Nee want er is niks veranderd, vandaag dus vijf dagen na de klacht gewoon weer een grote sport tas in de training's ruimte, balie verlaten en geen aanspreekpunt te vinden heb ook foto gemaaakt

Bericht van Basic Fit

1 jaar geleden - Beste Karlien, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen. De clubmedewerker zal niet altijd achter de balie zitten. Ik wil je ook adviseren om deze foto te laten zien aan mijn collega op de club zodat deze persoon hierop aangesproken kan worden. Met vriendelijke groet, Levi Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Karlien Huisman