Klacht: tapijt op

op 28 september 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Op 8 september tapijt besteld en betaald voor heel de bovenverdieping.
Zou 23 september gelegd worden,kregen 19 september telefoontje van klantenservice tapijt was op,Of we voor de 20ste ander uit konden kiezen of ons bedrag terug. Naar kwantum gegaan vrije uren voor moeten vatten,was niets bij,Zodat we genoodzaakt waren om naar andere winkel tapijt te kopen,Met liefst een prijsverschil van 1212.41 duurder bij andere winkel,ons bed kon niet geleverd worden op de 26ste september.slapen al 4 weken op matras,en we kunnen nu wat we nog meer wilden doen aan onze werkzaamheden op de bovenverdieping niet doen i.v.m duurdere vloerbedekking nu,Mail gestuurd naar kwantum dat ik een vergoeding wil,maar krijg 2 of 3 waardebonnen van 10 euro als vergoeding.De 19ste was in de winkel niets bekend van dat de tapijt op was want staal hing nog gewoon in winkel.

Ik ben pas tevreden als het verschil van wat we nu meer kwijt zijn aan andere vloerbedekking betaald word,zodat we van plan waren aan de boven te kunnen doen ook kunnen uitvoeren,

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nitipa