Klacht: Dubbele bagage betaald plekken

R. Brouns op 10 juli 2018 over TAP Air Portugal in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben twee keer betaald voor onze bagage, omdat ze op het vliegveld niet konden zien dat we al eens voor onze bagage hadden betaald. Hier is de e-mail waar je kunt zien dat we hebben betaald: https: www.supersaver.nlorder.view.ation.action? Source ibe-email. Op Schiphol moesten we opnieuw betalen voor 3 koffers. We hebben daarom een terugbetaling van € 120, – nodig. Ik heb contact gehad met Supersaver (ze zeggen dat we hebben betaald) en met een medewerker van Tap Air (waar ik 60 minuten over heb gepraat, alleen zodat ze me kon vertellen dat ik dit klachtenformulier in moet vullen) die me vertelde dat als ik de klacht vul, we terugbetaald zullen worden.

Daarnaast hebben we ook onze plaatsen bij het inchecken gewijzigd en betaalden er € 42 voor (ik heb de ontvangstbewijzen, de officiële instapkaart en die we ontvingen aan de gate), maar bij de gate kregen we een instapkaart met andere plaatsen.

Dat moet dus ook terugbetaald worden, waarom zouden we anders bijbetalen om de plaatsen te veranderen?

Gewenste Oplossing:

Als ze onze onkosten vergoeden. Ik heb meer dan een maand geleden mijn klacht bekend gemaakt en nog altijd geen reactie mogen ontvangen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TAP Air Portugal

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TAP Air Portugal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door