Klacht: Tandenborstel Sonicare

op 06 mei 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Beste ik heb altijd de sonicare duurdere versies tandenborstels van julllie dit word mijn 3 die nu binnen 2,5 jaar stuk is gegaan ik vind voor die prijs het niet kunnen tanden borstel is als nieuw nog geen slijtage plek te zien het begint met een raar geluid en dat hij zomaar uit zichzelf aangaat en je hem dan met geen mogelijkheid uit krijgt en nu kan ik zien dat de lampjes het wel doen maar ik het apparaat niet aankrijg met het aanknopje, aangezien ik nooit hebt aangeklopt met de twee andere tanden borstels zelfde types overigens en gingen op dezelfde manier kapot ook nog nieuw om te zien ben ik het nu wel zat om weer een rib uit mijn lijf te betalen voor een nieuwe uiteraard wil ik de tandenborstel naar jullie toesturen daar ik er vanuit ga dat jullie hier wel actie in gaan ondernemen ook daar ik gelezen hebt dat er meerdere mensen met de klachten komen? Graag hoor ik van jullie

Ik ben tevreden als of mijn tandenborstel is gemaakt of wanneer jullie mij een nieuwe aanbieden zeker omdat ik deze tandenborstels al jaren gebruikt van jullie

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Marielle060672