Klacht: Talloze beloftes niks waar maken

op 09 augustus 2016 over Dit is TV in de categorie Digitale TV

Ik bestelde 2 weken geleden een box via Dit is TV. Deze zou binnen 2 werkdagen geleverd worden uiterlijk 5 werkdagen. Helaas niks ontvangen dan maar eens navraag doen. Nadat ik mezelf meld voor hoe het zit krijg ik een mail dat ze door de voorraad zijn en het nog 14 werkdagen gaat duren. Ze melden dit nergens en wordt je zo al voor de gek gehouden. Meld je lever probleem op de site of bij bestellen.

Hier wou ik niet op wachten dus gelijk mijn bestelling geannuleerd en geld terug gevraagd. Dit alle binnen de aangegeven tijd die Dit is TV zegt.
Hoop heen en weer mailen en constant beloven het in orde te maken maar steeds maar geen geld terug. Ik wacht en wacht maar maar er wordt niks geregeld. Dit is overigens de 2e keer dat ik probeerde wat te bestellen en gaat precies het zelfde als de eerste keer. Ze leren dus niks van hun fouten en blijven de boel bezeiken.

Wilde ze een 2e kans geven kijken of het na een aantal jaren beter en wel goed ging maar helaas precies het zelfde en wacht en wacht je maar op je eigen geld. Dit moet niet kunnen!!

Mijn geld terug heb gekregen op me rekening niet meer niet minder...

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dit is TV

Reactie van de melder van de klacht KevinLem

9 maanden geleden - Update 9-8-2016 Dit is TV.. Ze hebben nu bijna elke communicatie mogelijkheden geblokt. Ik kan dus niet meer communiceren om me geld terug te krijgen. Ik ben verdere stappen gaan ondernemen.

Reactie van de melder van de klacht KevinLem

9 maanden geleden - Update 11-8 Klacht.nl laat mij weten dat Dit is TV de klacht niet opneemt en er niks mee doet. Zo zie je maar weer ook via deze weg doen ze er niks mee. Ik heb reeds een jurist lopen en het via de geschillen commissie lopen, deze vragen onkosten die verhaald worden op Dit is TV. Ook is er op verzoek van de jurist aangifte gedaan bij de politie tegen Dit is TV. Aam iedereen die dit leest, meld het zoveel mogelijk openbaar. Hoe meer zaken ze vinden hoe sneller en beter ze een zaak tegen Dit is TV hebben en hoe sneller ze de praktijken van Franklin J Koll en partners kunnen stoppen. Want dit soort praktijken moeten stoppen!!!!!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dit is TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KevinLem