Klacht: Tacker gekocht die niet werkt. Bij cranenbroek in landgraaf

op 25 mei 2020 over Van Cranenbroek in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 mei 2020 hebben wij in Uw zaak een tracker gekocht.
Thuis aangekomen bleek deze niet te werken. Terug gegaan naar de zaak blijkt dat ik het apparaat niet kan omruilen. Na wat tests blijkt hij gewoon te werken. Als reden word gezegd : je kan het apparaat to h nu gebruiken wat is het probleem dan ? Ik gaf aan dat ik deze gewoon wilde retourneren, want op de kassabon staat omruilen of retourneren binnen 7 dagen. Dus ging ik ervan uit dat het gewoon zou kunnen. Uw medewerker en later ook Uw assistent bedrijfsleider vertelde mij dat ik een gebruikt apparaat niet kon omruilen. Op mij vraag of ik door de doos heen kon kijken of het apparaat wel of niet werkt werd ontwijkend met een wedervraag geregeerd. Op mijn vraag of de vraag bean8twoord kon worden werd eveneens afwijkend gereageerd . Ik vind het zeer kwalijk dat de service bij jullie zo ver te zoeken is. Als het nou om een astronomisch bedrag zou gaan, dan kan ik mij alle commotie enigszins voorstellen, echter handelt het hier om 25 euro.
De discussie over de openverpakking heb ik dan nog niet eens besproken. De medewerker die de tracker getest heeft legde de nieten die erbij hoorde terug op de balie, waardoor de verpakking open ging. Vervolgens wordt er tegen mij gezegd : de verpakking is open geweest. Daarnaast had ik nog een verpakking die door Uw bedrijf reeds opnieuw verpakt was, waarvan er eveneens tegen mij gezegd werd dat ik deze geopend zou hebben.
Alsof ik thuis stickers heb met jullie artikelnummers………

In afwachting Uw spoedige reactie,

R.J.A. Bastin

P.s. het beste kan U mij per mail beantwoorden.

Gewenste Oplossing:

Als men het geld retour geeft viir de tacker met nietjes.
Daarbij graag excuses voor het zeer onprofessionele gedrag van de medewerker als de assistent bedrijfsleider.
Alles kwam mij over : man zeur niet zo ....

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Bastin