Klacht: tablet samsung galaxy 10.

op 02 juni 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Afgelopen jaar heeft samsung n update gedaan en daar waren heel veel klachten over,bepaalde dingen vallen uit soms ff zwart beeld,loop heel snel leeg enz, enz. De klachten stroomde binnen en ik ben verschillende malen bij bbc geweest die hebben m ook opgestuurd maar t was nog prees t zelfde, na maanden bellen mailen terug naar bcc zit ik nog steeds met jullie probleem en velen met mij,ik vind t schandalig dat hier nog steeds niks aan is gedaan en t ergste is dat we er nie achter komen wat er gedaan word want alles wat ik al heb gedaan ik heb nog niet 1x iets van jullie gehoord,ben heel benieuwd of ik nu eindelijk n keer antwoord krijg?

Dat ligt aan jullie,toen t probleem begon had ik nog garantie ben toen gelijk naar bcc gegaan die stuurde hem op maar geen verbetering ik zei dat ik recht had op n nieuwe maar helaas kon dat niet.ik moet hier mijn werk op doe en dat gaat niet meer zoals t moet,dus zal ik heeeeel tevreden zijn na maaaaanden wachten dat ik n nieuwe tablet krijg?

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hennehen