Klacht: Tabakverlies

op 15 september 2017 over Camel in de categorie Sigaretten

Ik rook al jaren Camel filtersigaretten XXL, maar ontdekte ineens dat de sigaretten brandend tabak verliezen terwijl ik rook. Waardoor ik nu brandgaten in mijn bankstel en kleding heb. Dit gebeurd regelmatig. Ik denk dat de tabak in de sigaretten niet goed compact in de hulzen is verwerkt, waardoor de tabak er te los inzit.

Ik ben tevreden als de tabak dus compacter in de hulzen wordt gedaan en de tabak er dus stevig inzit en er geen dergelijke ongelukken kunnen gebeuren. Want stel dat dit probleem ongemerkt een brand in mijn woning zou kunnen veroorzaken. Ik ben ook tevreden als ik een vergoeding voor de schade aan mijn bank en kleding zou kunnen krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Camel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Camel in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht AnnePan

1 jaar geleden - Dankuwel voor het pakje Camel filtersigaretten XXL die ik gisteren mocht ontvangen. En ik moet zeggen dat deze sigaretten geen brandend tabak ( tot nu toe ) verliezen. Hiermee ben ik natuurlijk nog niet tevreden, want de vorige sigaretten maakten helaas wel schade aan mijn bankstel en kleding: brandgaten. Daarom hoop ik dat daarvoor een schadevergoeding mogelijk is, - als dat niet teveel gevraagd is - waarmee ik wellicht nieuwe kleding en een bankstel zou kunnen kopen. Mvg, Annemarie Lesage.

Reactie van de melder van de klacht AnnePan

8 maanden geleden - Is er inmiddels al bekend of een schadevergoeding mogelijk is?

Alle klachten die gemeld zijn door AnnePan