Mijn Klacht:
AH Westwijk Amstelveen is verbouwd.
Als je nu de winkel binnenkomt, zijn de tabaksartikelen van de servicedesk het eerste dat je ziet. Ik heb dit nog nooit zo opvallend gezien en vind het niet passen in deze tijd dat we naar een rookvrije generatie willen. Het lijkt nu op een tabakswinkel met een supermarkt erachter.
Het weerhoudt mij ervan om naar binnen te gaan. Heel jammer want ik kom daar al vanaf het begin en het personeel is heel vriendelijk.
Gewenste Oplossing:
Tabakswaar niet als blikvanger bij binnenkomst


