Klacht: Tabakpot gekocht met bijna geen inhoud

op 01 juli 2016 over Camel in de categorie Sigaretten

Ik heb vanavond een tabakpot gehaald van Camel en heb hem opengemaakt met een hoeveelheid tabak waar je 50 sigaretten uit kan halen. Ik ben terug gegaan naar de winkel en zei zeiden dat het de fout was van Camel. Als dit niet opgelost wordt koop in nooit meer iets van Camel! Heb er namelijk 14.50 voor betaald…

Een nieuwe tabakpot als compensatie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Camel

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Camel over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Camel nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Camel in behandeling genomen

Bericht van SNS Bank

1 jaar geleden - Beste Koen, Wat een vervelende situatie. Waarom wil je hierover bij SNS een klacht indienen? Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Wanneer je een klacht hebt over SNS, dan mag je deze rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html?resultpos=1. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen we elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip. Groet, SNS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door koenberning01