Klacht: Taart annuleren

op 12 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik heb een foto taart besteld en 4 chocolade lollies. Per ongeluk besteld voor zondag in plaats van zaterdag. Heb het zaterdag nodig en ga zondag voor een week op vakantie. Hema gebeld en ik moest het via klantenservice annuleren. Klantenservice gebeld moest het via internet zelf annuleren. Heb geen account dus belde klantenservice kreeg toen te horen dat het niet kon omdat de taart wel geannuleerd kon worden maar voor de lollies was ik te laat. Het is 1 bestelling maar 2 verschillende producten dus dat slaat nergens op. Later weer gebeld toen kreeg ik te horen dat ik wel alles kon alles kon annuleren maar later belde ze dat het niet kon omdat het zaterdag al bezorg zou worden. Ik blij want ik wilde het ook voor zaterdag. Later belde ze terug toch niet het zou zondag geleverd worden. Ik kon ook niet de datum verzetten. Toen vertelde ik dat ik alles dus een week later zou ophalen omdat ik niet in NL ben krijg ik een opmerking nou ik hoop de het er na een week nog ligt. Ik mag het hopen van wel heb bijna 20 euro betaald en jullie komen me totaal niet te gemoed en dan krijg ik iedere keer andere info van de klantenservice. Taart zou ik volgens internet vandaag tot 23.00 kunnen annuleren. De chocolade lollies inderdaad afgelopen woensdag. Maar ik mag toch zeker zelf bepalen wanneer ik het bij de hema ophaal.
Koop nooit meer een taart bij jullie.
Groet
Gabrielle

Als ik mijn geld terug krijg of de taart kan annuleren. De lollies blijven nog wel een week goed.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gabriellebos