Klacht: Taart 3D bestelling

op 06 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Voor mijn zoon zijn 1e verjaardag taart online besteld met 3D print. Door een collega geattendeerd dat de foto taarten van Hema zo goed en mooi waren. Ik bestelde 4 taarten en 30 tompoezen met foto print. Voor deze speciale mijlpaal heb ik €80,- gespendeerd aan de taarten en tompoezen. Ben altijd zeer te spreken over Hema, maar de taarten waren écht een deceptie! Wat zo speciaal had moeten zijn, presenteerde wij voor al onze gasten een ingevallen, niet afgewerkte, lelijke taart. Een grote flop….tijdens het zingen en kaarsje uitblazen..:-((((

De tompoezen waren overigens wel goed. Graag wil ik u vragen om een tegemoetkoming als compensatie, gezien dit absoluut niet het te verwachte resultaat leverde. Ik adviseer ook deze taart in 3D niet te leveren wanneer er geen goede afwerking wordt gedaan. Het resultaat was bij ons echt slordig en lelijk.

Tegemoetkoming in vorm van waardebon

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mier1981