Klacht: T.v

op 24 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

7 weken heb ik een kapotte T.V. Na lang wachten heeft mijn taal coach mij geholpen. Vorige week heeft zij 3 keer een medewerker aan de telefoon gehad over wat er verder dient te gebeuren. Na het laatste telefoontje afgelopen donderdag werd beloofd dat er vandaag terug gebeld zou worden. Om een voorstel te krijgen hoe nu verder.Omdat mijn taalmaatje er vandaag is heb ik zelf contact op genomen. Tot mijn verbazing blijkt er allang een zelfde T.v. Te zijn besteld.
Nu heb ik weinig vertrouwen in mijn oude tv en wilde ik de Samsung 43 inch met betaling bestellen. Helaas heeft niemand een schikkingsvoorstel voorstel gedaan.

Ik heb begrepen dat daar niets aan te veranderen is. Al met al heel vervelend. Ik hen lang zonder T.v. Gezeten en vaak van het kastje naar de muur gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik alsnog een schikkingsvoorstel voorstel krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yonas