Klacht: Slechte service

Nindfe op 13 september 2020 over t Stokertje in de categorie Verwarmingsbedrijven

Goede middag, 1,5 week geleden heb ik mijn gaskachel opgehaald na mijn vakantie. Kachel is gespoten en ziet keurig uit hij is nagekeken dus helemaal tevreden. Er zijn nieuwe sierbuizen, en glas gezet en ik krijg de rekening van 175,00 euro. Helemaal niks mis me zou je zeggen maar na plaatsing in het chalet werk de kachel niet En bij demontage breekt het glas dus neem ik kontakt op met het Stokertje. Een vriendelijke dame verteld me dat ik het weekend langs kan komen om nieuw glas af te halen. De monteur komt de winkel in en meet de kapotte glasplaat op. Na een kwartier krijg ik een afgesneden glasplaat terug zonder koord. Ik moet zelf om het koord vragen en deze krijg ik er bij geleverd. Het te betalen bedrag 54,00 euro en of ik een bon wil hebben. Het glas zal wel wat kosten maar te opzichte van het reparatiebedrag vind ik het niet echt in verhouding. Nu laat ik het glas er in zetten en zal de kachel nogmaals nagekeken worden door een installateur.

Ik ben niet blij met deze slechte service en laat het geheel over aan een verwarmings monteur. Het gevoel wat ik er aan over houd is nooit meer bij uw bedrijf iets te kopen of te laten repareren. Ook zal ik niemand aan raden gebruik te maken van het stokertje, Het meest nare vind ik eigenlijk De vraag of ik een bon wil hebben. Dat riekt na een soort van snelle zwarte klus en daardoor voel ik me benadeeld.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over t Stokertje

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over t Stokertje nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nindfe