Klacht: T-Shirt Transfer Paper

op 11 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Beste Klachtenbehandelaar,

Afgelopen tijd heb ik meerdere malen T-Shirt transfer paper gekocht bij de HEMA. Ik experimenteer veel met dit materiaal en ben ook altijd erg tevreden geweest. Totdat ik laatst 2 pakken heb gekocht waarbij de transfer niet geheel naar wens zijn verlopen. Terwijl ik niets anders deed dan dat ik altijd handel (en ik heb verstand van textielsoorten en genoeg ermee geëxperimenteerd om te weten dat het ik in het procedé geen fouten heb gemaakt. Het enige dat nog bij mij opkomt is dat de 2 pakken die ik gekocht had erg oud waren (of te warm/heet gelegen hebben). De transferfolie werkte in ieder geval maar gedeeltelijk op mijn textiel, hoe lang ik de strijkbout er ook ophield! Het folie integreerde niet met het textiel.
Omdat ik telkens als ik een HEMA filiaal binnen wandel kijk of er transferfolie is en dan koop ik het, weet niet meer bij welk filiaal ik het gekocht heb. (Kan zijn Tiel, Wageningen, Arnhem of Ede)

In dit geval zou ik heel reëel vinden als u mij 2 nieuwe pakken toestuurt vanuit het magazijn, waarvan we dan zeker weten dat die oké zijn.

Met vriendelijke groeten,

Mooniek Crijns
van Eesterenlaan 13
Wageningen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mooniek Crijns