Klacht: Bestellen Apple Watch S7 41 mm

Talithh op 30 november 2021 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Beste T-Mobile,

Jullie geven in je FAQ aan dat wie het eerst besteld, ook als eerst zijn/haar bestelling ontvangt. Echter lijkt dat niet helemaal juist te zijn. Buiten dat er toen ik bestelde “direct leverbaar” stond, kan ik inmiddels wel op minimaal 3 weken gaan rekenen.

Ik heb mijn bestelling op 9 november geplaatst (Apple Watch S7 41mm “Zwart) en tot op heden niks van vernomen. Nu heeft mijn zus ditzelfde model op 19 november besteld en per abuis ontvangt zij wél een mail om een bezorgmoment in te plannen. Gezien zij deze pas op 27 december heeft kunnen inplannen vermoed ik, dat als ik binnenkort nog een mail kan verwachten, mijn bezorgmoment inmiddels halverwege januari kan inplannen.

Daarnaast heb ik vanochtend telefonisch contact gehad, zij is het voor mij gaan uitzoeken en wat blijkt, mijn order is ‘ergens blijven hangen’. Ik vind het meer dan belachelijk dat ik daar tot 3 (!) keer toe zelf contact over moet opnemen en 2 keer word afgepoeierd.

Nu is de case weer doorgezet en mag ik weer wachten op antwoord.

Wat kan ik nu bij jullie verwachten? Ik ben echt absoluut niet te spreken over de gang van zaken.

Jullie mogen zelf met een oplossing komen, want ik ben er wel een beetje klaar mee.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Talithh