Klacht: t mobile thuis

op 24 december 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

6 dagen nadat ik mijn internet thuis heb gekregen heb ik gebeld en gemeld dat ik dit super langzame internet wil opzeggen. Je hebt namelijk een bedenktijd van 2 weken, toch? Nee, werd mij verteld, dat heb je niet bij T-mobile, want het duurt namelijk 2 weken voordat T- mobile je internet kan activeren. Dus voordat je voor het eerste keer internet kan gebruiken ben je al door je BEDENKTIJD heen!!! Ik vraag me af wat dan de bedoeling is van een bedenktijd. Ik heb mijn teleurstelling geuit in de vorm van een klacht. Ik kreeg een bevestiging dat ik binnen 5 werkdagen een reactie krijg. Meer dan twee weken heb ik gewacht en nog geen reactie.
Ik heb Internet Thuis met een snelheid van 100 mb gekocht en wat heb ik gekregen? Ik heb het gecontroleerd met de Ziggo Speedtest en wat blijkt: 2.2mb!! Ik heb de test nog een aantal keer gedaan en boven de 7mb is het nog niet geweest. Waarom moet ik T-mobile betalen als ik in plaats van 100 mb slechts 2 mb krijg??! Als het hen niet lukt om klanten snel internet te leveren, waarom bieden ze het dan toch aan en verkopen ze het aan goedgelovige mensen die hun woorden geloven. Afzetterij!

compensatie voor november en december,
een snelheid van 100 mb

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tea mobile