Klacht: T-Mobile

op 20 december 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor mijn ziekehuis opname.
Een abonnement afgesloten voor een huwawei P10.
Dit omdat het toestel mooie foto’s zou maken.
Daar heb ik alleen niets aan gehad bij de bevalling.
Want toestel raakte na het laden snel leeg, en telefoon deed raar.
Hij regeerde soms gewoon niet ,software was gewoon kapot.
Na mijn ontslag nog een andere toegezonden gekregen.
En deze had een batterij weer die snel leeg was.
Na 6 X een ander toestel omdat er iederekeer gezeur was.
Kreeg ik er tabak van ,iederekeer telefoon opnieuw installeren.
Dat is niet echt mijn hobby.
Ze zouden de nr vrijgeven werd er gezegd.
(Dat was niet gedaan)
Er werd gezegd dat ik een toestelflex had dus als ik een andere telefoon bij de abonnement wilde afsluiten dat dag kon.
Desnoods met meer bijbetalen en meer opties lag aan welk toestel.
Prima ,maar werd weer niet aan gehouden.
Ik zou met de vrijgegeven nr ,naar een andere provider kunnnen gaan.
Werd er gezegd door T-mobile.
Alleen was dat ook niet mogelijk, zelfs niet bij T-mobile zelf.
En wel mag ik vrolijk door betalen voor het abonnement.
Na Hollands gebakkenlucht hebben we daar genoeg, schijnbaar.
Ook na een boze telefoon in augustus dat het niet allemaal volgens de afspraak gaat.
Is het omgezet naar prepaid.
En nog betaald meer als 29 euro en ik zou maar 5 prepaid tegoed krijgen.
Na lekker eerlijk.
En nu nog blijf ik facturen krijgen dat ik moet betalen.
En zelfs een incasso.
Terwijl ik geen prepaid moet hebben die onzin.
En dat weer niet volgens afspraak was.
Ook heb ik na de laatste keer dat de toestel is ingeleverd.
Nooit gebruik gemaakt van de sim.
Waarom omdat ik alleen interesse heb in een abonnement met toestel.
Dit omdat mijn oude toestel in het water gevallen was.
Paar rekeningen heb ik betaald maar onder protest.
En dat doe ik nu ook niet meer het blijft geen feest.
En dit is nog het verhaal in het kort.
Ben zo vaak naar T mobile winkel gegaan en blijf doorgaan zonder resultaat tot nu toe.
Als dit door gaat maar de advocaat opzoeken.

Gewenste Oplossing:

Teveel betaalde centen terug
En aan de afspraken houden.
Moet geen prepaid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amazoness