Klacht: systemen kpn

op 02 juni 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Op 8 april zijn wij naar de winkel gegaan om internet en tv af te sluiten. Helaas heeft de medewerker van de winkel te snel de aanvraag doorgezet terwijl wij nog niet klaar waren. Hij heeft naderhand een nieuwe aanvraag ingevoerd. De eerste aanvraag zou worden geannuleerd en de tweede aanvraag zou doorgang vinden per 17 juni a.s. Wij hebben ook een bevestiging per mail gehad dat de aanvang per 17 juni zou zijn.
Wat krijgen wij op 17 april: een factuur voor een bedrag van € 36,13 voor de periode van 16 april t/m 15 mei. Hier hebben wij gelijk over gebeld dat dit niet klopte en dat wij deze niet gingen betalen. Deze order zou volgens ons geannuleerd zijn. Ons werd door jullie geadviseerd om deze betaling te blokkeren en bij jullie zou die uit het systeem worden gehaald.
Tot onze verbazing krijgen wij op 4 mei een herinneringsbrief met acceptgiro voor dit bedrag voor dezelfde periode. Weer bellen met jullie. Jullie advies: ga naar de winkel waar het contract is afgesloten, deze kunnen jullie helpen. Daar aangekomen kunnen ze dus niets voor je doen, alleen het bedrag betalen en dan krijg je naderhand terug. Verder alles door de winkel gelijk laten nakijken: een contract was afgesloten, een zou ingaan per 17 juni.
Vandaag, 17 mei komt per mail een nieuwe acceptgiro binnen voor € 35,– voor de periode van 16 mei tot 16 juni. Gelijk weer gebeld met de financiële administratie van jullie. Eerste keer een uur in totaal, daarna werd het gesprek gewoon beëindigd. Dus ik terugbellen en kreeg ik weer iemand anders aan de telefoon dus die moest alles weer uitzoeken, ik weer mijn verhaal gedaan en uitgelegd. In totaal weer 1,5 uur aan de telefoon gezeten met regelmatig 20-30 minuten in de wacht, zonder dat iemand tussendoor komt met we zijn het nog aan het uitzoeken.
Er is door de winkel een fout gemaakt door de aanvraag te snel door te zetten, en de medewerker van de winkel heeft toen de nieuwe aanvraag aangemaakt. Omdat dit dus niet correct in het systeem staat, want volgens het systeem hebben wij twee contracten in plaats van 1, gaat het mis met de facturering.
Nu zijn wij dus in totaal al zeker 3 uur kwijt aan bellen met de administratie met jullie en heb ik een vrije middag van mijn werk moeten nemen om naar de winkel te gaan om dit te laten uitzoeken. Het leuke is dat ze in de winkel zeggen dat er maar 1 contract is en dat het andere contract is geannuleerd maar als je belt met jullie administratie zeggen ze dat er 2 contracten actief zijn.

De winkel waar wij zijn geweest:
KPN Ekkersrijt
Ik wil graag dat dit tot op de bodem wordt uitgezocht en dat ik geen acceptgiro of mails krijg totdat dit klopt.
Ik wil een bevestiging van de annulering ontvangen, niet via mail maar gewoon via een brief.
Ik wil vergoeding voor mijn gemaakte kosten.
De openstaande acceptgiro’s zal ik niet betalen totdat bij jullie in het systeem alleen het correcte contract staat aangemeld. Deze twee bedragen zullen wij niet betalen aangezien dit door een fout van jullie kant komt.

inmiddels weer verder en toch maar de acceptgiro’s betaald, Zodra wij deze betaald hadden was door kpn toegezegd dat deze gecrediteerd zouden worden. Ik net bellen: krijg ik als antwoord dit gaat niet en het betreffende contract is nog niet opgezegd, nieuwe acceptgiro voor volgende maand staat ook al klaar. Dus ik moet nu 3 maanden betalen voor iets wat ik nooit heb geleverd!!!!

daarbij bovengenoemde brief ruim 2 weken geleden verzonden naar de klachtenservice van kpn en nog geen reactie ontvangen van KPN. Terwijl ze zeggen dat reactie volgt binnen 2 weken, dit zeggen dan de callcentermedewerkers die daar zitten
nog een punt: als je belt vertelt iedereen iets verschillends over hoe we dit moeten aanpakken, de een zegt contract is ontbonden, net zeggen ze weer dat contract nog loopt.

ik wil dat ik het bedrag wat ik betaald heb retour ontvangen, per direct!!
ik wil dat in de systemen van kpn het juiste contract wordt aanhouden, de rest wat niet van toepassing is wil ik dat dat wordt ontbonden!!!
en het zou fijn als ik een reactie van de klachtenafdeling kon krijgen aangezien ik om meer vergoedingen heb gevraagd dan wat hierboven vermeld staat.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door esther2603