Klacht: sync problem with Outlook Agenda

op 14 januari 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Kan agenda items niet synchroniseren met Outlook. Samsung Nederland gebeld. Werd keurig te woord gestaan. Klacht is bekend bij Samsung(sinds ‘ergens in november van 2013’); wordt hard aan oplossing gewerkt door Samsung. Oplossing is nu niet voorhanden. Weet ook niet hoe lang het nog gaat duren. Oplossing zal zich automatisch aandienen in de vorm van een (automatische) update van de telefoonsoftware.
De klacht is dat ik het allemaal erg lang vind duren voordat Samsung met een oplossing komt. Bovendien kan men niet aangeven wanneer men denkt met een oplossing te komen en communicatie vanuit Samsung hierover is ‘niet-bestaand’.

Laat Samsung in ieder geval communiceren hierover. Wat is het probleem? Wat doet Samsung er aan om het te verhelpen? Wanneer denkt Samsung met een oplossing te komen? Werkt Samsung samen met anderen (bijvoorbeeld Microsoft) om het probleem op te lossen? Etc. etc.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rvgrootveld