Mijn Klacht:
Mijn dochter heeft 2 jaar geleden een Ipad air aan moeten schaffen voor school. Deze zijn verstrekt door de school (na betaling).
Nu zijn vorig jaar de opladers terug geroepen ivm ontploffingsgevaar. De school heeft dit op zich genomen en de nieuwe opladers zijn omgeruild voor de oude.
Enige maanden geleden is deze oplader ontploft (gelukkig alleen met de schrik vrijgekomen). Hierdoor heeft wel de accu/batterij een opdonder gehad waardoor deze niet meer verder oplaad dan 15%. Dit duurt ook erg lang. (Oplader is in bruikleen) Nwa wat heen en weer gemail. De school wilde dit niet op zich nemen en verwees ons naar een apple store. Deze kunnen hier weinig mee en verwijzen naar verkoper. Contact opgenomen met RMA die toendertijd de Ipads en toebehoren verstrekt heeft. Er zijn aardig wat mailtjes gepasseert. Nu weer een andere persoon die me weer wijst op het feit dat ipad uit de garantie is maar dit wel in behandeling wil nemen waarvoor ik eerst €60 onderzoekskosten moet betalen. Heb aangeven dat dit niks met garantie te maken heeft, maar dat de oorzaak ligt bij de opladers met ontploffingsgsvaar. Maar dit wordt steeds weggeschoven. Of ze begrijpen me niet terwijl ze zelf vorig jaar erop gewezen hebben dat de opladers terug geroepen zouden worden of het is proberen me een boel geld te laten betalen voor een Ipad die net buiten de garantie valt terwijl deze schade heeft opgelopen aan de accu/batterij door een foute (ontplofte) oplader. Vraag niet meer dan een nieuwe oplader en batterij of anders het kosteloos nazien van Ipad wat mij gewoon billijk lijkt.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik een nieuwe oplader krijg en dat Ipad een nieuwe accu/batterij krijgt.