Klacht: Swiss Sense (slechte kwaliteit en service!!!)

op 08 juli 2015 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Eind 2009 heb ik een duur elektrische boxspring aangeschaft bij Swiss Sense(showroom model) met nieuwe matrassen omdat ik het belangrijk vind om een goede nachtrust te hebben zonder lichamelijke klachten. Hiervoor heb ik hard gespaard en gekozen voor Swiss Sense omdat zij als één van de betere beddenspecialisten stonden aangeschreven. Uiteraard werd ik fantastisch geholpen in de winkel, verstandige keuze en goede kwaliteit volgens de verkoper. Tevens zouden de 2 losse matrassen geen probleem geven, want daar waren ze op berekend etc.
Ik heb er een tijd alleen op geslapen en de matrassen gewisseld en gedraaid. Toen ik een vriend kreeg (afgelopen jaar) werd al snel duidelijk dat het matras steeds meer kuilvorming begon te vertonen en uiteindelijk zo erg dat er niet normaal meer op te slapen viel(dit alles alleen door dat mijn vriend zo nu en dan een weekend bleef slapen, niet eens dagelijks) hierover heb ik een klacht gestuurd, die uiteindelijk netjes werd opgepakt. Als oplossing zouden zij een monteur sturen die zou kijken wat er aan de hand was en dan met een oplossing komen. Ik heb aan de telefoon nog gevraagd wat voor oplossing omdat ik er een dag vrij voor moest nemen. Ze gaf als voorbeeld omruilen en dat leek mij inderdaad een goede oplossing. De monteur was keurig op tijd en gaf aan dat alle zijkanten waren afgebroken en dat de bijgeleverde topper van dusdanig slechte kwaliteit was dat zij die helemaal niet meer in het assortiment hadden zitten. De monteur heeft gelijk gebeld om met een oplossing te komen maar er werd niet opgenomen. Ik vroeg nogmaals wat normaal was in deze situatie en hij gaf aan dat normaal gesproken men langs kon komen bij een vestiging in de buurt om een nieuwe keuze te maken en daarbij een goed advies. Vervolgens kreeg ik contact met een medewerker klantenservice die het volgende voorstel stuurde; Wat u mag aanbieden om een nieuwe keuze te maken voor een nieuw matras en/ of topper met een korting van 20%.
Mensen serieus wie gaat een bed van een paar duizend euro aanschaffen in de wetenschap dat je er na 2 jaar geen garantie meer op hebt?? En dan zo brutaal zijn om als reactie te geven uit coulance willen we bij een nieuwe keus korting geven?! Ik heb nogmaals duidelijk proberen te maken dat ik nieuwe matrassen heb gekocht en geen showroommatrassen en dat dit geen oplossing is, maar hij is zo asociaal om niet meer te antwoorden. Kortom….Ik raad jullie allen aan om goed na te denken voordat jullie überhaupt een product gaan aanschaffen bij Swiss Sense!!!! Slechte kwaliteit en de service is nog slechter!

Nieuw Matras

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 11:18 geantwoord

Heeft op 25 juli 2017 om 13:52 geantwoord

Eigen monteur van Swiss Sense heeft aangegeven dat de zijkanten zijn afgebroken. Dit zou überhaupt niet mogen. Ik heb voor deze afspraak vrij moeten nemen. Zij hebben geconstateerd dat het inderdaad zo is om vervolgens te zeggen ja je kunt uit coulance wel korting krijgen. Wie zou überhaupt nog wat willen kopen als dit de kwaliteit is wat zij te bieden hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Siebel klacht