Klacht: Swiss sense rotzooi

op 23 januari 2014 over Swiss Sense in de categorie Bedden

5 december 2009 kochten we in filiaal Son een boxspring van 2800 euro. op 5 maart 2010 werd het bed geleverd en op 14 maart 2010 was er al een motor defect en gaven we aan dat de topper continu verschoof. De motor is vervangen maar de klacht omtrent de topper wilde Swiss sense niet oplossen. Na lang aandringen hebben ze 2 antislipmatjes opgestuurd maar dit is ook nooit de oplossing geweest. Hebben navraag gedaan bij een andere beddenzaak. Dus onze topper word elke avond goed gelegd en de bedden weer tegen elkaar aangeschoven. Want die gaan uit elkaar na 1 nacht. We hebben het bed iets minder als 4 jaar en nu ervaren we al geruime tijd dat de topper en de matrassen zijn ingezakt en dat het lijkt of je op de veren ligt (lijken gewoon in je lijf te staan na een nachtje liggen). Als rug gedeelte omhoog staat (is een elektrisch verstelbaar bed) lijk je op een metalen stang te zitten met je billen. Matrassen zijn tevens gescheurd. Volgens mij moet een bed wel iets langer meegaan. Ik heb de klacht neergelegd bij Swiss sense. Eerst telefonisch gemeld. Dit was een niet al te nette medewerker, zeer onvriendelijk. Daarna een mail gestuurd dat we een oplossing willen voor ons probleem. We kregen een reactie dat ze wel even een servicemonteur langs willen sturen voor 75 euro. Dat ga ik niet betalen.

Dat de servicemonteur langskomt zonder eventuele kosten en dat er een nieuwe topper en matrassen geleverd kunnen worden zonder dat we met pijn op moeten staan. Eigenlijk willen we ander bed kopen. Geen Swiss sense rotzooi . Maar om nu na 4 jaar 2800 euro buiten de deur te zetten, dat doet toch wel pijn in de portemonnee.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Swiss Sense

3 jaren geleden - Inmiddels hebben wij met onze klant afgesproken dat wij iemand van onze technische dienst langs sturen die de boxspring, welke begin 2010 geleverd is, komen beoordelen op mogelijke mankementen. Team Webcare Swiss Sense

Swiss Sense

Heeft op 14 maart 2014 om 13:15 geantwoord

Inmiddels hebben wij dit in samenspraak met onze klant opgelost.

Team Webcare
Swiss Sense

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jeroen 0878