Klacht: Swiss Sense Oplichtersbende uit Noord-Brabant

op 11 maart 2020 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Afgelopen een melding gemaakt bij Swiss Sense omtrent een scheur in de kaasdoek aan de achterzijde van het bed. De medewerker die dit oppikte, kwam met de stelling dat dit niet vanzelf gebeurt en dat dit met het stofzuigen zou zijn gebeurd. Schade die ik dien te betalen voor de reparatie (binnen de garantieperiode) bedraagt maar liefst € 75,00
Update: Overigens staat er sinds 11 maart 2020, dat de klacht is opgelost. Dit is niet het geval!

Reactie op stelling Swiss Sense: Wat een onzin, het bed heeft altijd tegen de wand gestaan en er is nooit een stofzuiger tegen het kaasdoek aangenomen. In een eerder stadium heb ik reeds een conflict gehad met Swiss Sense en ik bemerk een herhaling van zetten. Dit bedrijf is onbetrouwbaar en ik adviseer ten zeerste om geen aankopen bij hen te doen.

Reparatie kosteloos
Financiële compensatie

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Swiss Sense

Heeft op 11 maart 2020 om 12:19 geantwoord

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Independent Solutions