Klacht: Swiss Sense:& klantenservice? Nee, Swis Sense doet niet aan service.

op 17 juni 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerder heb ik op dit platform al meerdere klachten geplaatst inzake een drie jaren durende worsteling met dit k.. bedrijf.
In een nutshell: we hebben ooit een investering gedaan van in totaal € 4.000. De kwaliteit van de geleverde producten is bedroevend waardoor mijn vrouw nu al bijna 2 jaar op de logeerkamer moet slapen vanwege rugklachten. Toen ook nog de topper waarvoor wij € 400 extra hebben betalad, na een half jaar uit elkaar viel, was voor ons de maat vol. Eigenlijk willen we ons geld terug en dat Swiss Sense die troep weer inneemt Daar willlen zij niet aan en bieden een tegoed aan van € 4.000. De winkelwaarde van het pakket is € 6.000 door de verleende kortingen. . Met tegenzin willen wij hier in meegaan mits het totaalpakket in dezelfde prijsrange (winkelprijs) valt.
Maar dat kan dus niet . Zoals gewoon lijkt te zijn bij dit amateuristische bedrijf, lijkt het aardig maar blijkt het toch een kat in de zak.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of pakket met een gelljke WINKEL-waarde

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Swiss Sense

3 maanden geleden - Beste Wolter Klinkert, Eerder hebben wij al diverse keren contact gehad over je klacht. In een nutshell: zoals van de week via email gecommuniceerd, hebben wij je een voorstel gedaan om het product, welke je in januari 2014 hebt aangeschaft voor € 4000,-, deze om te laten ruilen. Wij bieden dus geen "tegoed" aan zoals je schrijft, maar een daadwerkelijke omruiling van het door jou aangeschafte product van in totaal € 4000,- Erg jammer dat je ons voorstel zo verdraait en vervolgens € 6000,- eist terwijl je meer dan 3 jaar geleden het product hebt aangeschaft voor in totaal € 4000,- Wij willen dit tot ieders tevredenheid oplossen en afhandelen en ontvangen graag je reactie met akkoord voor omruiling terug op de mail die je afgelopen week op dinsdag 13 juni 2017 hebt ontvangen en ook al op hebt gereageerd. Met vriendelijke groet, Swiss Sense

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl
Wij vinden het uiteraard zeer spijtig dat u deze ervaring heeft.
Nu de oplossing bij u bekend is melden we deze hier nogmaals.

Oplossing : u heeft tot viermaal toe de zelfde bericht geplaatst op het zelfde kanaal. Dit kan tot verwarring leiden. Daarom hebben wij de juiste oplossing onder de eerste klacht geplaatst door u op klacht.nl.

Wij hopen dat uw vertrouwen voor Swiss Sense enigszins is hersteld.
Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u natuurlijk contact opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door W. Klinkert