Klacht: Swiss Sense Almere

op 29 januari 2014 over Swiss Sense in de categorie Bedden

In de winkel Almere van Swiss Sense gesproken over een bestelling uit 2 x Swiss Sense Boxspring voor mijn kinderen en eventueel 1 X een ouderbed. Na overleg thuis, dergelijke aankoop van 3 bedden slaap je toch even een nachtje over thuis, besloten om met ouderbed te wachten. Prijsafspraak welke onafhankelijk van het ouderbed was gemaakt werd door verkoper ineens ongedaan gemaakt omdat we het ouderbed niet afnamen. Met het mes op de keel moesten we beslissen. Wij zien van een aankoop nu maar af omdat we beslist geen goed gevoel meer hebben over Swiss Sense die ineens afspraken gaan wijzigen omdat ze niet 3 maar slechts 2 bedden kunnen verkopen aan ons.

Geen. Swiss Sense heeft voor ons voor de aankoop al afgedaan door de manier waarop de verkoper ons onbetrouwbaar noemde door de telefoon. Ik doe me best voor je (Het U was er ineens ook vanaf) en dan zeg je drie bedden te willen en nu krabbel je terug naar slechts twee bedden.... Ik denk dat de oplossing is deze verkoper naar het UWV te sturen inplaats van houden in je bedrijf.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Swiss Sense

Heeft op 03 maart 2014 om 13:55 geantwoord

Inmiddels hebben we contact opgenomen om deze melding te bespreken.

Team Webcare
Swiss Sense

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 04 maart 2014 om 10:11 geantwoord

Is helemaal niet opgelost. Swiss Sense heeft tot op heden nog geen excuses gemaakt. Een niets zeggend telefoontje van de regiomanager ipv een excuus van de bewuste verkoper. Voor ons Nooit meer Swiss Sense!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Swiss Sense beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door vanbeem