Klacht: Besteld, betaald en dan niets meer van hun kant

Tamara Boon op 19 mei 2022 over SvenLars in de categorie Internetshops - Meubels

Bestelling: 26922
Bestelde en betaalde artikels raken maar niet geleverd, op mails en berichten word behalve een standaard automatische antwoordmail niet gereageerd, klantendienst is ook telefonisch niet bereikbaar, de vermelde telefoonnummers blijken niet te werken.
Op 06/04/2022 twee bloempotten, volgens hun webshop in voorraad, besteld en betaald, bijna onmiddellijk een mail met de factuur en vermelding dat de bestelling behandeld word en ik een tracktrace nummer mag verwachten.
Op 11/04/2022 ontvang ik een mail met een update omtrent mijn bestelling dat deze nu in behandeling is en terug de belofte van een tracktrace nummer.
Op 23/04/2022 zelf mailtje gestuurd met vraag, enkel standaard antwoordmail.
Op 07/05/2022 alweer een mail met vraag, en nu deze keer de vraag om ofwel binnen de 48 uur te leveren of annuleren van bestelling en terugbetaling, Alweer dezelfde standaard antwoordmail.
Meermaals geprobeerd om via facebook of Messenger contact te krijgen maar dit word geblokkeerd.
SVENLARS, LOS UW PROBLEMEN OP EN LEVER OF BETAAL TERUG!!!!

Zo snel mogelijk ofwel goederen geleverd, of volledige terugbetaling.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SvenLars

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SvenLars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara Boon