Klacht: Suttlebus 451 weer te laat

op 01 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

S huttlebus 451 van 13.37 te laat van Boukoul/Swalmen naar Roermond.
Vervoerder gebeld (taxi schreurs) hij komt met een vertraging! Wanneer kon hij niet zeggen hij zat alleen achter de telefoon.

Als de bus op tijd rijdt of ik word ervan in kennis gesteld dat hij later is

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 01 juli 2017 om 18:20 geantwoord

Beste Willy,

In jouw reactie geeft u aan dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Omdat de shuttlebus met lijn 451 te laat komt. Deze belt niet om te melden dat deze later komt waardoor je niet weet waar je aan toe bent.

Ik kan mij goed voorstellen dat je hier van baalt.

Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestiging met het verzoek dit te bespreken met de onderaannemer.

Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file of ongeval) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden. Maar het zou zoals je zelf aangeeft al minder irritaties wekken als je hiervan op de hoogte wordt gebracht.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw (geplande) reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

^SH
Webcare Arriva

Heeft op 02 juli 2017 om 11:38 geantwoord

Dit is geen oplossing!! Als het over file of ongeluk gaat dan kan ik daar begrip op hebben maar dat is in dit geval geen sprake van. Het bedrijf had niet genoeg personeel en liep met alles achter. Dat zullen ze wel niet aan jullie verteld hebben. De terugrit heb ik er op moeten staan dat ze me op tijd ophaalden en dat is ook gebeurd. Ik word zo ook nu gezien als een moeilijke klant en dat wil ik niet. M.vr. gr.

Alle klachten die gemeld zijn door Willy Dwarswaard