Klacht: superslechte informatie

op 02 oktober 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

betreft boekingsnummer W2G1JR vertrek 30-9 Rtm Malaga

Afgelopen zaterdag was de vlucht vertraagd. De informatie op de luchthaven was nihil. Beter gezegd geen informatie. Na ongeveer een uur moesten we allemaal de bus instappen en werden naar het vliegtuig gereden. Daar aangekomen mochten we na drie kwartier in een stinkende bus gestaan te hebben, nog het vliegtuig in en werden weer teruggereden naar de gate. Weer geen enkele informatie. Te bizar voor woorden. Ik vertrouwde het niet meer en ben na melding met zware hyperventilatie, compleet overspannen, met een taxi weer teruggegaan naar huis. Kosten 80 euro
Ik vlieg vaak Transavia Rotterdam Malaga. Kijkt u mijn boekingshistorie er maar op na. De klantvriendelijkheid zaterdagavond, het niet doorgeven van informatie, superslecht. En dan afschepen met een bonnetje voor een frisdrankje.
Ik hou Transavia verantwoordelijk voor de gelegen schade. Zowel financieel als emotioneel. Het gevolg was daarop ook nog een migraine aanval.
U wordt bedankt.
Ik mag hopen dat ik een spoedig antwoord krijg.

Mw. M. den Boer
De Heerlijkheid 95
3344 BP H.I.Ambacht

Oplossing zo snel mogelijk

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door diamam