Klacht: mijn Xiaomi telefoon heeft een bekend probleem in NL, maar ik krijg niks! ik mag zelfs betalen!

op 21 januari 2020 over Superaankoop.co.nl in de categorie Internetshops - Gadgets

Na ze weken eerst niet te kunnen bereiken, nadat ik mijn Xiaomi telefoon had opgestuurd naar Engeland ter reparatie. Zit ik nu in een discussie met ze of mijn telefoon wel of niet een probleem heeft. Aangezien het probleem zich voordoet in NL en Belgie en niet in China, waar mijn telefoon inmiddels is. Ookal heb ik ze de link gestuurd, waarbij het probleem wordt omschreven, dat de chinese telefoon in een bootloop gaat, zodra je de nederlandse simkaart erin stopt, willen ze alleen naar hun eigen bevindingen kijken. Ik kan alleen mijn telefoon terugkrijgen als ik 25 euro betaal, naast dat ik al 18 euro heb betaald voor het opsturen. Iets anders willen ze niet doen, terwijl ik garantie heb.

Als ik mijn geld terugkrijg vd telefoon en mijn verzendkosten. En ze deze telefoon niet meer verkopen en zich niet van de domme houden, alsof ze nog nooit van dit probleem gehoord hebben. En je niet misleiden, alsof het een Nederlands bedrijf is, mag dit zomaar?

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Superaankoop.co.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Superaankoop.co.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janinep76