Klacht: Super stretch high waisted broek nu voor de 3e keer kapot

op 23 mei 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

3 wk geleden kocht ik bij h&m een zwarte super strech high waisted broek. Dit al voor de 3e keer in 5 mnd. Nu weer na 3 wk, gaat de broek kapot aan binnenzijde van de bovenbenen. snap best dat het een wat dunnere broek is, dan een normale spijkerbroek, naar vind belachelijk dat deze zo snel slijten/ kapot gaan. Dit worden dure broeken, als ik elke maand 1 nieuwe moet kopen

Zou graag willen weten of deze klacht vaker voorkomt en ven venieuwd of dat met een nieuwe deze weer zo snel kapot faat

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 25 mei 2016 om 15:54 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag geprobeerd telefonisch contact te leggen met de klant. We hebben de klant enkel via e-mail kunnen benaderen. We hebben de oplossingen aangeboden om het artikel terug te brengen naar de winkel of de artikelen te retourneren via de retourbon en op te sturen. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot klachten, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Hamika