Klacht: SUPER SLECHT! SPIJT VAN AANKOOP BIJ BRUGMAN

op 13 april 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Ken je het woord misleidend? Dit woord past perfect bij Brugman.
Ik besloot na een leuke tv reclame, een afspraak te maken bij Brugman. Vol enthousiasme heb ik mijn nieuwe keuken uitgekozen en een afleverdatum afgesproken.

1 week voor afgesproken data werd er gebeld dat mijn keukenblad niet in het magazijn was, waardoor deze niet bezorgd kon worden. Paar weken verder….. en mijn keuken was eindelijk gemonteerd! Ik verwachtte een WAUW effect, maar dit was een zware tegenvaller!

1) geen complete keuken, onderdeel moest nog besteld worden
2) niet afgezaagde plinten
3) één van de keuken kastje is scheef geplaatst
4) bij de lade (tussen mijn keukenblad en lade) zit er een hele scherpe rand, waardoor mijn aannemer zijn vinger heeft gesneden
Nu het leukste en allerbelangrijkste
LEKKAGE IN MIJN KEUKEN!

Monteur is langs geweest, bleek opgelost te zijn……..DUS NIET! Hierdoor kon mijn aannemer 2 dagen NIET verder. Zodra de kraan open ging, begon er water te lekken. Contact gehad met Brugman, en er zou een spoedmonteur langs komen (ik verwacht als iets spoed is, dit op de dag zelf geregeld wordt – DUS NIET!). Binnen 48 uur wordt er contact opgenomen 🙂 Fijn is dat. Tevens wordt je gebeld dat je nog 1 dag moet wachten, maar de monteur komt eraan hoor.

Heel fijn zo een gesprek. Volkomen machteloos, want klant- en servicegericht is Brugman TOTAAL NIET! Alles staat momenteel stil omdat Brugman een fout heeft gemaakt, hierdoor staat mijn aannemer weer stil, en dan heb ik mezelf ook nog! Ik moet uit mijn huidige woning, maar door deze stomme fout en totaal geen medeleven, sta ik met mijn handen in mijn haren.

Meedenken wordt totaal niet gedaan, het lijkt elke keer alsof ik tegen een Robot zit te praten. “ja mevrouw, ik begrijp het, we zoeken naar een oplossing”
Alle vrije dagen die ik van mijn werk opneem, kan niet vergoed worden. Wie gaat mijn aannemer hiervoor betalen?
Wil je de Manager spreken, wordt dit ook niet gedaan, want zij weten beter 🙂

Beste lezer, bespaar jezelf al die drama en nutteloos energie, en haal je keuken bij de concurrent. Mijn vorige keuken was van Bruynzeel, en oh wat had ik een prachtige keuken zonder gezeik! Als ik de tijd terug kon draaien, had ik niet eens één stap in de winkel van Brugman gezet.

HAAL AUB DIE KEUKEN ERUIT EN GEEF MIJ AUB MIJN GELD TERUG.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

11 maanden geleden - Beste mevrouw Jitan, Bedankt voor uw bericht. Spijtig te vernemen dat u niet naar tevredenheid wordt geholpen. Excuses voor deze ongemakken! Ik ga de situatie bespreken met uw contactpersoon van de service en zorg ervoor dat u hier over gebeld gaat worden. Met vriendelijke groet, Lianne - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Shalini Jitan

10 maanden geleden - Middels een paar weken verder, vorig week is er een monteur langs geweest..... in plaats iets komen maken, heeft hij iets kapot gemaakt. Tevens kwam hij niet voor de lekkage, want daar was hij niet van op de hoogte. Meneer is gestruikeld, en heeft een kastje stuk gemaakt. Nog een vraag voor Brugman, aangezien de service heel slecht is, en zij geen concrete antwoorden hebben: Hoe komt het dat een veel groter keuken dan de mijne bij de concurrent net zo duur is als mijn mini keuken? Bij verschillende concurrenten langs geweest, en ik kom elke keer op een veel lager bedrag uit dan wat ik bij hen heb betaald. Ik baal ontzettend dat ik mijn keuken bij Brugman heb besteld. Kon ik de tijd maar terug draaien.................

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

10 maanden geleden - Beste mevrouw Jitan, Zeer spijtig dat het bezoek niet is gegaan zoals gepland. Inmiddels staat er een nieuwe kast in bestelling en wil ik u nogmaals excuses aanbieden. De vraag die u stelt is voor ons lastig te beantwoorden. Wij weten niet wat voor keuken u heeft gezien bij de concurrent. Het kan zijn dat deze keuken uit een ander, goedkoper materiaal bestaat, of bijvoorbeeld goedkopere apparaten of een ander materiaal blad heeft etc. Ik kan helaas de tijd niet terugdraaien, echter wil ik graag dat u weer een tevreden klant wordt. Hier gaan wij in ieder geval alles aan doen. Er is met u een nieuwe afspraak gepland op 9 mei. Ik ga ervan uit dat alles naar tevredenheid wordt opgelost! Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 17 mei 2016 om 07:41 geantwoord

Beste mevrouw Jitan,

Inmiddels heeft het bezoek plaatsgevonden en heeft onze monteur gemeld dat uw keuken 100% is opgeleverd. U heeft tijdens dit bezoek aangegeven wellicht een andere kleur fronten en blad te willen, hiervoor hebben wij u doorverwezen naar de showroom om hier een offerte voor op te laten maken. Mocht u nog vragen hebben verneem ik dat graag!

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Shalini Jitan