Klacht: Sunweb schrijft opgelost? Maar er is geen oplossing

op 01 augustus 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste sunweb
Helaas is er geen oplossing van jullie kant wat ik erg teleurstellend vind! Bij deze wil ik een gepaste oplossing,we kunnen er toch uitkomen?ook vind ik dat de oplossing openbaar gemaakt moet worden voor iedereen,is wel zo eerlijk,

Gewenste Oplossing:

Een korting

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

16 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 21 augustus 2017 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is dubbel geplaatst en in behandeling onder referentienummer 630480. Daarom deze klacht op status 'opgelost' gezet.

Deze klacht is dubbel geplaatst en in behandeling onder referentienummer 630480. Daarom deze klacht op status 'opgelost' gezet.

Deze klacht is dubbel geplaatst en in behandeling onder referentienummer 630480. Daarom deze klacht op status 'opgelost' gezet.

Alle klachten die gemeld zijn door Benthe elise