Klacht: Sunweb schrijft opgelost? Maar er is geen oplossing

op 01 augustus 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 21 augustus 2017 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is dubbel geplaatst en in behandeling onder referentienummer 630480. Daarom deze klacht op status 'opgelost' gezet.

Deze klacht is dubbel geplaatst en in behandeling onder referentienummer 630480. Daarom deze klacht op status 'opgelost' gezet.

Deze klacht is dubbel geplaatst en in behandeling onder referentienummer 630480. Daarom deze klacht op status 'opgelost' gezet.

Alle klachten die gemeld zijn door Benthe elise