Klacht: Sudoku x

op 21 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 mei 2016 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Boers,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u blij bent met ons nieuwe bijlage VRIJ. Evenzeer wensen wij u te bedanken voor het communiceren dat u de Sudoku X mist. Wij doen ons uiterste best een zo compleet mogelijke inhoud te realiseren en zullen dit meenemen in onze evaluatie. Ook in de toekomst vernemen wij graaf van u hoe onze producten u bevallen.

Met vriendelijke groet,

RC - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door joke-boers@live.nl