Klacht: Sub woofer

op 13 februari 2018 over Harman Kardon in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Heb in september 2014 een BDS 380 home cinemaset gekocht. December 2016 ging de subwoofer stuk, deze is begin 2017 gerepareerd CE repair in Mijdrecht. Afgelopen week is de subwoofer weer stuk gegaan. Contact gehad met HK om te kijken of ze de reparatie willen vergoeden maar zonder resultaat. Ik krijg 30% korting wanneer ik een nieuwe subwoofer bij hen koop. De subwoofer is binnen ruim een jaar 2 maal stuk gegaan en dat getuigd niet van al te beste kwaliteit en gezien de prijs zou je toch beter mogen verwachten.

Gewenste Oplossing:

kosteloze reparatie van mijn subwoofer

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Harman Kardon

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Harman Kardon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andor63