Klacht: Voor de derde keer op rij afspraken niet nagekomen

op 21 december 2020 over Studystore in de categorie Boeken

Voor de derde keer op rij afspraken niet nagekomen. Ik heb nu 3 keer het verkeerde boek geleverd gekregen, wederom telefonisch contact opgenomen. Ze zouden een nieuwe verzendorder maken voor het nog te ontvangen boek, dit is wederom NIET gebeurd, als je dan vraagt of ze dat meteen gaan doen want vorige keer deden ze dit ook niet na afspraken beschuldigen ze je er ook nog eens van dat je brutaal bent. Vervolgens spreek je af dat je een ontvangstbevestiging krijgt als het retour boek bij studystore is binnengekomen, dit is wederom NIET gebeurd. Ik heb het bewijs dat dit boek al vorige week afgeleverd is. Ondertussen zit ik nog altijd op het boek te wachten wat ontbreekt. Meteen na de vakantie zijn al tentamens, en ik heb hier nog altijd niet voor kunnen leren omdat ik dat boek niet heb. Volgens de site is dit boek gewoon op voorraad en morgen in huis als ze het versturen. Ook had ik de eerste keer al melding gemaakt dat het boek wat ik ontvangen had verkeerd gestickerd was. Na navraag van de klantenservice hadden ze deze melding dus blijkbaar NIET doorgegeven.

Ik vind dat er ondertussen wel een financiële vergoeding tegenover mag staan in de vorm van minstens een korting. Ik loop nu al 2 maanden lang te bellen en te vragen om het boek, elke keer opnieuw worden afspraken gemaakt en die worden gewoon niet nagekomen door studystore. Ik heb nu nog maar anderhalve week de tijd voor om te leren. Een herkansing kost best veel. Het boek waar het om gaat is Vragenboek Procestechnologie deel 4 met ISBN: 9789086309955

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 22 december 2020 om 11:07 geantwoord

Beste Patrick,
dit alles verdient zeker geen schoonheidsprijs. Onze excuses hiervoor.
Het klopt inderdaad dat het om nummeren van de EAN niet correct is verlopen. Het eerste locatieonderzoek is niet zorgvuldig geweest. Wij hebben de locatie nu opnieuw gecontroleerd en hebben nog 1 juist 2H artikel op voorraad die wij dan ook direct aan je gaan versturen zodat je ook snel aan de slag kunt. Uiteraard zullen wij op de 2H prijs ook nog een korting geven van 20%. Maar het belangrijkste voor nu is dat je zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt.
Tevens gaan wij je gesprek met ons callcenter terug luisteren en zullen waar nodig dit terugkoppelen binnen de afdeling.
De door jou genoemde retourzending is binnen en verwerkt. Op dit moment staat alleen nog de levering van het juiste artikel als taak om uit te voeren.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor de gehele gang van zaken en wij gaan er vanuit je hiermee volledig te hebben geinformeerd.

Jeannette
Team webcare

Alle klachten die gemeld zijn door patrickscheffer