Klacht: Retourneren collegebundel

op 11 oktober 2018 over Studystore in de categorie Boeken

Aan het begin van dit schooljaar heb ik een Wolters Kluwel collegebundel aangeschaft. Na het openen (alleen uit het plastc gehaald) kwam ik er gauw achter dat dit de verkeerde was. Deze bundel ongebruikt en volledig gerouterneerd, vervolgens een mail ontvangen dat ik na 7 dagen mijn geld teruggestort zou krijgen maar de volgende dag kreeg ik mijn bundel teruggestuurd! Na bellen bleek dat mijn retour is geannuleerd want studystore zou het niet kunnen doorverkopen. Wat is dit nou voor een onzin, ik ben toch niet afhankelijk van de doorverkoop? Ik wil slechts mijn boek retourneren waar ik recht op heb.

Ik ben tevreden als mijn boek geretourneerd wordt en ik mijn geld teruggestort krijgt zoals het hoort. Als het boek nou beschadigd was had ik geen klacht ingediend maar om een retour te annuleren omdat het studystore het niet zou kunnen doorverkopen vind ik onzin.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 12 oktober 2018 om 16:49 geantwoord

Beste Badr,

Natuurlijk heb jij recht op het retourneren van een boek. Het is echter wel zo dat het boek in de staat moet terugkeren bij ons zoals jij hem hebt gekregen. Nu heb jij het uit plastic gehaald. Dat is op zich niet zo erg want we kunnen het wel weer insealen maar ik weet niet in wat voor staat de beide delen bij ons binnen kwamen en hoe jij je retourzending hebt verpakt. De kluwer collegebundel is erg schadegevoelig als deze niet meer in plastic zit. Ik kan het moeilijk beoordelen op deze manier. Wellicht kun je foto's naar ons mailen zodat ik het nog eens kan beoordelen. Deze kun je naar klantenservice@studystore.nl mailen, ter attentie van Marlous, alvast bedankt. ^Marlous

Alle klachten die gemeld zijn door Badrrrac