Klacht: Nog steeds geen geld terug ontvangen

Lotte11111 op 24 maart 2023 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 januari heb ik een studieboek besteld. Na verschillend contact over waar mijn boek bleef, zag ik eind februari op mijn account staan dat de bestelling geannuleerd is.
Hierover heb ik toen ook geen bericht ontvangen (dat mijn bestelling geannuleerd werd). Tot op heden heb ik het bedrag van deze bestelling (€60,98) nog steeds niet terug ontvangen.
Ik vind het echt heel slecht dat Studystore niet communiceert en ik niet weet wanneer ik mijn geld terug kan verwachten.

Gewenste Oplossing:

Geld terug van de geannuleerde bestelling

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 27 maart 2023 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lotte11111,

Wij hebben je klacht via klachtenkompas vandaag beantwoord.

Hierin hebben wij aangegeven dat er een creditnota van € 40,95 is aangemaakt. Dit bedrag maken wij binnen 10 dagen aan je over.

Vriendelijke groet,

Annemiek
Team webcare

Lotte11111

Heeft op 27 maart 2023 om 12:39 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Het bedrag waarvoor de creditnota is gemaakt (€40,95), is een stuk lager dan waarvoor de creditnota gemaakt zou moeten worden, namelijk €60,98. Het bedrag van de creditnota klopt dus niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Lotte11111