Klacht: Nog steeds geen geld terug

Nancyfa op 29 maart 2023 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin februari heb ik boeken besteld bij Studystore. Deze zouden volgens de site binnen 2 tot 5 dagen levertijd hebben. De bestelling kwam helaas. Een week later kwam de mededeling dat ze geen boeken meer leverden, maar de huidige bestellingen nog in orde gingen maken of zo snel mogelijk zouden terugbetalen.
Na veel mails en telefoontjes waarin gezegd werd dat de boeken nog geleverd zouden worden en annuleren niet mogelijk was, hoorde ik 1 maart na veel aandringen dat de bestelling niet meer geleverd kon worden. Ik zou mijn geld zsm terugkrijgen. Op dit moment wacht ik echter nog steeds en per mail krijg ik van hen nog steeds te horen dat het zsm geregeld wordt.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terugkrijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 04 april 2023 om 16:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nancy,

Sorry voor het ongemak!

Wij hebben een creditnota van € 416,10 aangemaakt, dit bedrag maken wij binnen 14 dagen naar je over.

Vriendelijke groet,

Annemiek
Team webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Nancyfa