Mijn Klacht:
Begin september heb ik voor /- 500 euro aan studieboeken besteld via studystore. Al snel werd me duidelijk dat deze niet op tijd zouden komen voor mijn colleges. Ik heb de bestellingen toen geannuleerd en gemaild met de vraag of mijn geld teruggestort zou kunnen worden. Geen antwoord op gekregen. Na meermaals mailen en uiteindelijk een paar reacties te hebben ontvangen van Studystore(beloftes, maar nog geen resultaten), heb ik vorige week eindelijk een medewerker aan de lijn gekregen. Deze heeft mij gezegd dat er een creditnota gemaakt zou worden voor de twee bestellingen en dat ik mijn geld binnen 7 dagen teruggestort zou krijgen. Dit is niet gebeurt, vandaag dus weer gebeld en er werd mij verteld dat er nooit een creditnota door die medewerker is gemaakt maar dat de medewerker van vandaag dit zou rechtzetten. Ik heb toen gevraagd of ik dit per mail bevestigd zou kunnen krijgen maar dit werd geweigerd. Ook kon ik niet doorverbonden worden met een manager of supervisor. Er werd gezegd dat ik geduld moest hebben en dat ik gewoon zou moeten afwachten.
Ik ben ten einde raad. Help a.u.b
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als het geld wat Study Store mij verschuldigd is, wordt teruggestort.